Re: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 21 Lut 2007, 10:30:19 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>

[ciach!]

> Choć nadal twierdzę, jak już napisałem, że całą koncepcja jest nierealna i
> organizacji której jednak GŁÓWNYM celem nie jest abstynencja, zakłada
> spory
> margines błędu, czyli zakłamania :(

Tylko Ty naiwnie (przepraszam za takie brzydkie słowo) sądzisz, że
zakłamanie się znacząco zmniejszy.
Ja w to zwyczajnie nie wierzę.
Inaczej oceniamy sytuacje w Związku.

Krzysiek

ps. i jeszcze jedno. Ja nadal uważam, że złamanie Prawa nie powinno być
podstawą do usuwania ze Związku. Ma służyć samorozwojowi i łamanie powinno
sie go wykorzystywać co najwyżej do rozmów w KSI a nie w Sądach Harcerskich.
Pisałem już o tym dawno temu.

Tez tak potrafisz? - zobacz >> http://link.interia.pl/f19ec