Re: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

¦ro, 21 Lut 2007, 10:47:25 CET

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Ludwig" <krzysiekl w interia.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, February 21, 2007 10:30 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

Te¿ s±dzê ¿e problem w du¿ym stopniu wi±¿e siê
z ocen± realnej sytuacji w Zwi±zku.

> ps. i jeszcze jedno. Ja nadal uwa¿am, ¿e z³amanie Prawa nie powinno byæ
> podstaw± do usuwania ze Zwi±zku. Ma s³u¿yæ samorozwojowi i ³amanie powinno
> sie go wykorzystywaæ co najwy¿ej do rozmów w KSI a nie w S±dach
Harcerskich.
> Pisa³em ju¿ o tym dawno temu.

Nie tylko Ty.
Marek Kudasiewicz, który jest moim ¿yj±cym  ;-))))
autorytetem, "wbija³ mi do g³owy",
m³odemu wówczas instruktorowi,
¿e problemem nie jest sam "grzech" z³amania Prawa
lecz "trwanie w grzechu".

I staram siê to po nim powtaraæ innym "m³odym"
;-)

Czes³aw