[Czuwaj] Re: Harcerskie Idea³y

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 12:14:44 CET

Janusz Sikorski napisa³(a):
> No có¿ chodzi o przewidywalno¶c Michale....
> Na dzieñ dzisiejszy znamy opis naszych Warto¶ci jakim jest PH AD 1932
> nie znamy natomiast ¿adne propozycji nie przekrêcaj±cej naszych
> Warto¶ci a "id±cej z duchem czasu". Problem w tym ¿e wci±¿ nie
> przedstawiono niczego sensownego i mam coraz wiêksze w±tpliwo¶ci ¿e
> uda siê na Zje¼dzie w 2 dni co¶ czego tu na li¶cie nie potrafimy
> zrobiæ w ci±gu roku maj±c do dyspozycji czas, materia³y i mo¿liwo¶c
> szerokich konsultacji. W dalszym ci±gu nie przedstawi³ nikt nic
> sensownego, wiêc nie dziwmy siê ¿e czê¶æ z nas ma zdanie i¿ lepiej
> [...]
wed³ug mnie nie ma najmniejszej szansy, by obecny zjazd dokona³
powaznych zmian w prawie (mo¿e poza przywróceniem normalnego brzmienia 1
pkt.) bo zwyczajnie nie ma nad czym pracowaæ. Przynajmniej mnie siê
wydaje, ¿e nie powsta³ jeszcze ¿aden projekt zmienionego PH, ani nawet
nie s³ysza³em o dyskusji nad jego brzmieniem.

Jedyne co bêdzie móg³ zrobiæ, to opdj±c ucha³ê o potrzebie zmian i
pow±³æ zespó³, który bêdzie prowadzi³ pracê w tym kierunku.

Ale i to wydaje mi siê w±tpliwe, bo zanim siê zacznie grzebaæ w PH, to
trzeba odbyæ instrukcjê o warto¶ciach i dea³ach i celach dzia³ania, a o
tym jak na razie cicho. A jak nie wiemy kogo i poco mamy wychowywaæ, to
nie ma sensu zmieniaæ Prawa.

Marcin Wojtczak