[Czuwaj] Harcerskie Ideały - jest OK

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Śro, 21 Lut 2007, 13:34:13 CET

Użytkownik Marcin Wojtczak <majcin w autograf.pl> napisał:
>według mnie nie ma najmniejszej szansy, by obecny zjazd dokonał
>powaznych zmian w prawie (może poza przywróceniem normalnego brzmienia 1
>pkt.) bo zwyczajnie nie ma nad czym pracować. Przynajmniej mnie się
>wydaje, że nie powstał jeszcze żaden projekt zmienionego PH, ani nawet
>nie słyszałem o dyskusji nad jego brzmieniem.

No i całe szczęście - nie chciałbym zostać zaskoczony jakimś nowym
Prawem bądź Przyrzeczeniem. Fundamentu nie zmienia się ot tak sobie.
Gdy będzie wypracowana jakaś forma nowych podstaw ideowych,
zapozna się z ną każdy członek ZHP, odbędą się dyskusje -
może będzie sens zwołać zjazd w celu przyjęcia nowej wersji.
Andrzej