[Czuwaj] Harcerskie Idea³y - jest OK

rafal w harcerz.pl rafal w harcerz.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 14:23:59 CET

Andrzej Rolewicz napisa³(a):
> U¿ytkownik Marcin Wojtczak <majcin w autograf.pl> napisa³:

> No i ca³e szczê¶cie - nie chcia³bym zostaæ zaskoczony jakim¶ nowym
> Prawem b±d¼ Przyrzeczeniem. Fundamentu nie zmienia siê ot tak sobie.
> Gdy bêdzie wypracowana jaka¶ forma nowych podstaw ideowych,
> zapozna siê z n± ka¿dy cz³onek ZHP, odbêd± siê dyskusje -
> mo¿e bêdzie sens zwo³aæ zjazd w celu przyjêcia nowej wersji.
> Andrzej

Aaa tam. Pewnie zmienia. np. 10 punkt na: "Harcerz jest wolny od
nalogow". Proste, krotkie, a ile tresci mozna pod tym przemycic. A jakie
interpretacje stworzyc. Szczegolnie maja pole do popisu "wszystkowiedzacy".

Chociaz mozna by wywalic jeszcze: Zawisze, blizniego, rycerskiego,
pogodnego, oszczednego i ofiarnego, itd. A co tam. Bedzie nowoczesnie i
bedzie pasowac kazdemu nowoczesnemu. I slowo harcerz bym zamienil. Bo
przeciez harcerz=skaut. A harcerz, to takie przestazale slowo. I
osmieszajace.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin