Re: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Marcin Wasielewski mwasielewski w poczta.onet.pl
Śro, 21 Lut 2007, 16:21:08 CET

> Możesz oczywiście zgodnie ze swoim zwyczajem próbować odwrócić kota
> ogonem. Ale nie chce mi się wchodzić w polemikę z Tobą bo to strata
> czasu. I tak na koniec napiszesz " :-) :-) :-) " albo będziesz udawał,
> że tematu nie było.
>
> Kowlak
>
> PC=====================================
> Wystarczy że przyznasz że zareagowałeś histerycznie,
> bez zastanowienia.
> Bo wystarczyło się zastanowić.
>
> Czesław

Druhowie, wyluzujcie!
Dla mnie jest jasne, że dh Czesław miał na myśli tylko to, że posiadanie
"prawa formalnego" do dokonywania zmian, ma się nijak do "prawa moralnego".
Po co takie wycieczki osobiste?
Nota bene - IMHO miał całkowitą rację.

Czuwaj!
phm. Marcin Wasielewski