Re: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Śro, 21 Lut 2007, 16:35:50 CET

----- Original Message -----
From: "Marcin Wasielewski" <mwasielewski w poczta.onet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 21 February 2007 16:21
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie ideały

> Druhowie, wyluzujcie!
> Dla mnie jest jasne, że dh Czesław miał na myśli tylko to, że posiadanie
> "prawa formalnego" do dokonywania zmian, ma się nijak do "prawa
> moralnego".

Nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określic, kto ma "prawo moralne",
dlatego pozostańmy przy formalnym.

> Po co takie wycieczki osobiste?
> Nota bene - IMHO miał całkowitą rację.

A co do tego, czy ten zjazd pownien coś zmienić - owszem, powinien, IMHO ZHP
idzie w niełaściwym kierunku. Nie można nadal ic nie robić. Z tym, ze
obawiam się, że po zmianach ZHP będzie szło nadal w niewłasciwym kierunku,
tylko... trochę szybciej.

DJD