[Czuwaj] Re: Harcerskie Idea³y

Aleksander Senk senk w post.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 17:00:03 CET

Marcin Wojtczak napisa³(a):

>wed³ug mnie nie ma najmniejszej szansy, by obecny zjazd dokona³
> powaznych zmian w prawie (mo¿e poza przywróceniem normalnego brzmienia 1
> pkt.) bo zwyczajnie nie ma nad czym pracowaæ. Przynajmniej mnie siê
> wydaje, ¿e nie powsta³ jeszcze ¿aden projekt zmienionego PH, ani nawet
> nie s³ysza³em o dyskusji nad jego brzmieniem.

Spoko, spoko!
bedzie noc, bedzie dlugopis, bedzie kolano i sie napisze.

> Jedyne co bêdzie móg³ zrobiæ, to opdj±c ucha³ê o potrzebie zmian i
> pow±³æ zespó³, który bêdzie prowadzi³ pracê w tym kierunku.

Tak mialo byc. Ale juz nie bedzie.

> Ale i to wydaje mi siê w±tpliwe, bo zanim siê zacznie grzebaæ w PH, to
> trzeba odbyæ instrukcjê o warto¶ciach i dea³ach i celach dzia³ania, a o
> tym jak na razie cicho. A jak nie wiemy kogo i poco mamy wychowywaæ, to
> nie ma sensu zmieniaæ Prawa.

No wlasnie. Jestesmy - jako Zwiazek - nieprzygotowani do tej zmiany.
Nie znamy i nie rozumiemy idei, nie wiemy jakie sa i powinny byc cele
dzialania...

Ale nie wszystkim to przeszkadza.

pozdrawiam
olek