[Czuwaj] Re: Harcerskie Ideały

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 21 Lut 2007, 17:41:22 CET

Aleksander Senk napisał(a):

> No wlasnie. Jestesmy - jako Zwiazek - nieprzygotowani do tej zmiany.
> Nie znamy i nie rozumiemy idei, nie wiemy jakie sa i powinny byc cele
> dzialania...
>
> Ale nie wszystkim to przeszkadza.

dodam jeszcze, że mam wrażenie, że ta lista to grupa intelektualistów
oderwnanych od rzeczywistości harcerskiej, którą mozna by strescić "
wywalmy Boga z Przyrzeczenei, abstynencję z Prawa, reszta jest OK i nic
nie nalezy zmieniać" Boga należy wywalić, bo przecierz nie wszyscy
Polacy są katolikami, a abstynencję, bo hacerze i tak piją.

I żadnej dyskusji czmu ma służyć abstynencja i jaki będą skutki jej
wykreslenia z Prawa.
I ani słowa o  wartościach na jakich opiera się  harcerstwo i ich
związku z Bogiem.
Gdzieś na forum ZHP znalazłem piekny skrót celów działania ZHP "zabawa,
nauka i wychowanie następcy"

Jakie jest siła tej grupy  dowiemy się (albo i nie dowiemy) w czasie
głosowań na zjeździe, ale sądząc po wynikach ostatniego zjazdu szacuja
ją na 60% delegatów.
Obym się mylił

Marcin Wojtczak