[Czuwaj] Re: Harcerskie Ideały

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 21 Lut 2007, 17:54:04 CET

Marcin Wojtczak napisał(a):

> dodam jeszcze, że mam wrażenie, że ta lista to grupa intelektualistów
> oderwnanych od rzeczywistości harcerskiej, którą mozna by strescić "
> wywalmy Boga z Przyrzeczenei, abstynencję z Prawa, reszta jest OK i nic
> nie nalezy zmieniać" Boga należy wywalić, bo przecierz nie wszyscy
> Polacy są katolikami, a abstynencję, bo hacerze i tak piją.

Nie zgodze sie. Mysle, ze wiekszosc piszacych tu to osoby, ktore
dzialają na roznych poziomach, w tym takze tych podstawowych (druzyny,
szczepy, hufce)

> I żadnej dyskusji czmu ma służyć abstynencja i jaki będą skutki jej
> wykreslenia z Prawa.

Ooooo, przepraszam! Jak to zadnej dyskusji czemu ma sluzyc i jakie beda
skutki jej wykreslenia z Prawa?
To ja odciski mam na palcach od pisania tego, a Ty piszesz, ze "zadnej
dyskusji"

> I ani słowa o  wartościach na jakich opiera się  harcerstwo i ich
> związku z Bogiem.

Co do wartosciach to j.w., ale o braku ich zwiazkow z Bogiem i
chrześcijanstwem sie zgodzę.

> Gdzieś na forum ZHP znalazłem piekny skrót celów działania ZHP "zabawa,
> nauka i wychowanie następcy"

:)

> Jakie jest siła tej grupy  dowiemy się (albo i nie dowiemy) w czasie
> głosowań na zjeździe, ale sądząc po wynikach ostatniego zjazdu szacuja
> ją na 60% delegatów.
> Obym się mylił

Az 60%?

A tu na mnie tak krzyczeli, ze przesadzam z protestowaniem przeciw
podzialowi nurtow dokonanym przez Rafala... i ze Czuwaja (tego i
papierowego) malo kto czyta.
A to przeciez wystarczy, ze delegaci czytaja. Reszta wlasciwie juz by
nie musiala... :]

pozdrawiam
olek