[Czuwaj] Twierdzenie, że abstynencja może być udziałem tylko nielicznych, jest bzdurą!

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 21 Lut 2007, 17:08:35 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> A co powiesz na mój przykład, pare listów wcześniej, gdy OKŁAMAŁEM
> kobietę, mówiąc, jej, że "wcale mnie nie zbudziła"? Pewnie powinienenm
> złozyc publiczną samokrytykę i oddać się do dyspozycji SH?

DJ, to nie tak.
Odpowiedz sobie najpierw na pytanie, czy "Na slowie harcerza polegaj jak
na Zawiszy" znaczy "w wypowiedziach przekazuj zawsze faktyczny stan
tego, jak postrzegasz rzeczywistosc" czy tez "Dotrzymuj danego slowa,
badz honorowy, nie wprowadzaj ludzi w blad dla osiagniecia wlasnych
korzysci" itp.

Słowo "oklamalem" w opisanym przypadku tez jest niezbyt dobrze dobrane.

pozdrawiam
olek