[Czuwaj] Re: Harcerskie Ideały

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 21 Lut 2007, 17:13:02 CET

Ależ Rafale ja się nie obrażam. Po prostu tak to bywa gdy atakuje sie
czyjeś Autorytety. Jakoś jestem pewien że znalazłoby sie kilka osób na
liście broniących zaciekle opcji zmiany 10 pkt ze względu że wśród Ich
Autorytetów jest człowiek który czasem sobie wypije ale tak wogóle to jest
super i najlepszy... Ale nie o tym chciałem napisać. Rafale i Dominiku nie
przypadkiem historia jest najlepszą nauczycielką, jeśli posiada sie wiedzę
to można określić jak blisko Bi-Pi był Małkowski czy KIHAM i wtedy ocenić
jaką pracę wykonali i czy powinniśmy z tego skorzystać czy też olać,
wyrzucić i czerpać tylko z Bi-Pi (najlepiej po angielsku). Jak dla mnie
KIHAM zrobił sporo dobrej roboty a że harcerz jest oszczędny uważam że nie
należy odrzucać tego dorobku tylko czerpać z niego garściami. Za przykład
uważam system stopni i sprawności który po drobnych korektach spełnia
aktualne wymagania bedąc jednocześnie prosty i czytelny do bólu.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski