Re: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

Marcin Wasielewski mwasielewski w poczta.onet.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 18:26:42 CET

From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> Alez odpowiedz na to pytanie jest:
> Bo te przepisy s± zle, anachroniczne i nieprzystajace do obecnej sytuacji
> w Zwiazku.
> Bo musimy pozbyc sie hipokryzji!
> Bo musimy byc liczniejsi, a obecne zasady w tym przeszkadzaja.

W sumie to dobrze, ¿e zanim siê odezwa³em na li¶cie, czyta³em j± przez kilka
miesiêcy. W przeciwnym wypadku jeszcze bym uwierzy³, ¿e naprawdê tak my¶lisz
:)

> (...) Wierz±c (przynajmniej ja), ze "postepowcy" opamietaja sie i nie
> pchna Zwiazku w kierunku nieprzemyslanych zmian. Chocby dlatego, ze za
> nimi - z ich nieco naiwnymi, ale szczerymi intencjami - stoi ciemna masa
> betonu, ktora swietnie wykorzysta ich ewentualny sukces.

Problem chyba polega na tym, ¿e s± tacy co chc± dyskutowaæ o warto¶ciach,
oraz tacy (obawiam siê, ¿e du¿a grupa), którzy maj± to "gdzie¶".
Jakkolwiek by¶my nie zmienili Prawa - oni je nadal bêd± mieli gdzie¶. Co
najwy¿ej dorobi± sobie now± interpretacjê.

Czuwaj!
Marcin Wasielewski