[Czuwaj] Autorytet, by³o: Harcerskie idea³y

¦ro, 21 Lut 2007, 19:00:03 CET

Tekst oryginalnej wiadomo¶ci:
Od: Aleksander Senk <senk w post.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] Autorytet, by³o: Harcerskie idea³y
Data: 2007-02-21 16:40:47

AS> Ryszard Rutkowski napisa³(a):

AS> Spoko, slij!

AS> Jak rozumiem, bedzie to mialo konkretne konsekwencje?

AS> pozdrawiam
AS> olek

AS> ps. Rysiu, Ty mi sie zawsze kojarzyles z osoba, ktora w dyskusji jednak
AS> uzywa argumentow, a nie zartow .

Ale Ty czytasz te swoje posty przed wys³aniem?? Bo ja, z szacunku dla
Ciebie, uznaje je w³a¶nie za ¿artobliwe.

Jakimi Ty argumentami operujesz neguj±c prawo Zjazdu do decydowania o
kierunku ZHP, o kszta³cie PH??

¯e nieprzygotowani do dyskusji, ¿e bez autorytetu, w sumie bez ¿adnej
legitymacji do kierowana Zwi±zkiem. I sk±d to wiesz? Bo s³ysza³e¶,
widzia³e¶ XXXIII Zjazd itd.
Lepiej ¿eby zrobi³a to jedna osoba, AUTORYTET.

To s± Twoim zdaniem argumenty???
To ¿arty s± raczej i to kiepskie, bo ju¿ nu¿±ce przez swoj±
zniwa¿aj±c± wymowê. I tylko staraj±c siê dochowaæ Twojej
konwencji zaproponowa³em Ci zakre¶lenie nazwisk. Bêd±c zreszt±
przekonanym, ¿e przy moim nazwisku krzy¿yka nie bêdzie, bo gdzie¿ tam
ja - prosty harcerz - by³by przygotowany do dyskusji. Nie te studia,
nie te zainteresowania niestety.... Zamiast Platona - krymina³y
czyta³em za m³odu....

Pozdrawiam
RR

Wiadomo¶æ wys³ana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu