[Czuwaj] Autorytet, by³o: Harcerskie idea³y

Aleksander Senk senk w post.pl
¦ro, 21 Lut 2007, 21:08:48 CET

Ryszard Rutkowski napisa³(a):

> Jakimi Ty argumentami operujesz neguj±c prawo Zjazdu do decydowania o
> kierunku ZHP, o kszta³cie PH??

Mysle, ze sa one dosyc konkretne i dotycza wlasne moralnego Prawa.

Tyle. Reszty mozesz sobie doszukac.

> To s± Twoim zdaniem argumenty???
> To ¿arty s± raczej i to kiepskie, bo ju¿ nu¿±ce przez swoj±
> zniwa¿aj±c± wymowê.

Och...

> I tylko staraj±c siê dochowaæ Twojej
> konwencji zaproponowa³em Ci zakre¶lenie nazwisk. Bêd±c zreszt±
> przekonanym, ¿e przy moim nazwisku krzy¿yka nie bêdzie, bo gdzie¿ tam
> ja - prosty harcerz - by³by przygotowany do dyskusji. Nie te studia,
> nie te zainteresowania niestety.... Zamiast Platona - krymina³y
> czyta³em za m³odu....

:)

Na szczescie na nastepny Twoj post odpisal juz Marcin (za co dziekuje),
wiec to chyba wszystko co mam do powiedzenia na temat Twoich uwag do
moich pogladow (i do mnie osobiscie, co bardzo zaskakuje, jako ze chyba
nie dane nam sie bylo poznac?)

pozdrawiam
olek

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej Czuwaj