[Czuwaj] Harcerskie ideały

Śro, 21 Lut 2007, 19:10:48 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: Aleksander Senk <senk w post.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] Harcerskie ideały
Data: 2007-02-21 18:09:11

AS> Ale tak naprawde jeszcze nie doszlismy do tego etapu, bo spieramy sie
AS> jeszcze o same efekty zmian. Wierząc (przynajmniej ja), ze "postepowcy"
AS> opamietaja sie i nie pchna Zwiazku w kierunku nieprzemyslanych zmian.
AS> Chocby dlatego, ze za nimi - z ich nieco naiwnymi, ale szczerymi
AS> intencjami - stoi ciemna masa betonu, ktora swietnie wykorzysta ich
AS> ewentualny sukces.

AS> pozdrawiam
AS> olek

Szkoda, że nie doczytałem wcześniej.
Powyżej piękny przykład argumentacji, logicznej, przynależnej
autorowi wypowiadanych słów....

WYnika z niej, że jeśli jestem "postępowcem" - przyjmijmy hipotezę
roboczą, że jestem - to:
a) zmiany które proponuję, czy popieram są z góry nieprzymyślane;
b) jestem naiwny;
c) jestem manipulowany przez ciemną masę betonu.

Olek, hamuj się czasem, naprawdę....

Ryś

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu