RE: [Czuwaj] Konsekwencje, czyli co będzie, gdyby.

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 21 Lut 2007, 22:40:55 CET

Oczywiście że są takie przypadki. Wieczni pesymiści, mącący w szeregach,
ponuraki i tym podobni. Oni dla mnie są bardzo daleko od ideału harcerza
wyznaczonego przez Autorytety.

Dlatego jeśli wyrzucamy za brak zgodności z PH, to ziut.

G00rek