[Czuwaj] Konsekwencje, czyli co będzie, gdyby.

Aleksander Senk senk w post.pl
Śro, 21 Lut 2007, 17:25:03 CET

Darek Brzuska napisał(a):

> Więc przyjmijmy na chwilę takie założenie.
>
> Podajcie, proszę, przy takim założeniu, odpowiedzi na pytania.
>
> Jakie zachowania u harcerzy, wędrowników, pełnoletnich instruktorów
> a) będą z pewnością nieakceptowalne
> b) będą na granicy zgodności z Prawem Harcerskim
> c) będą akceptowalne bez wątpienia

Ej, ej!

A jakie zachowanie z brakiem pogody jest nieakceptwalne?

Nie mozna tego punktu traktowac tak zerojedynkowo!

> Jeżeli mogę prosić Was o osobistą przysługę, tym razem, wyjątkowo,
> wyraźcie własne zdanie bez sarkazmu, ironii, komentarzy zakończonych
> akronimem MSPANC,

oooppsss... sorry, nie doczytalem..
;))))

pozdrawiam
olek

ps. nie bedzie konkretnych wytycznych. Nie da sie. I dlatego kazdy
bedzie pil ile bedzie chcial.