[Czuwaj] Dzień Myśli Braterskiej

Witold Pietrusiewicz smyrwa w poczta.onet.pl
Czw, 22 Lut 2007, 00:42:44 CET

Bogdan W. Ciechomski napisał(a):
> Druhny i Druhowie
>
> W dniu urodzin Chopina, Waszyngtona, Roberta i Olave Baden-Powell życzę wam samych sukcesów i żeby rozmowy tu prowadzone pomogły rozwinąć liczebnie ZHP i poprawić jakość harcerstwa. Życzę też zysków z 4 żywiołów, rozwiązania sprawy  chorągwi i betonu, sprawego rozliczenia z 1% i więcej filmów harcerskich 2k.

W dniu urodzin Dominika Merliniego, generała Waltera, Miry
Zimińskiej-Sygietyńskiej i Jacka Kurskiego przyłączam się do życzeń. Z
tym, że ja bym postawił najpierw na jakość, a w drugiej kolejności na
rozwój liczebny.
A co do Chopina to ten 22 lutego wciąż niepewny, bardziej prawdopodobny
1 marca.

Pozdrawiam,

Witold "Smyrwa" Pietrusiewicz hm.
Hufiec Warszawa Praga Pólnoc