RE: [Czuwaj] Dzień Myśli Braterskiej

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Lut 2007, 01:04:58 CET

I jeszcze ARTURA SCHOPENHAUERA, prawie patrona listy! :D
I dniu ślubu Christophera Lloyda (doktorka z Powrotu do Przyszłości) oraz
dniu ślubu Jerry Lee Lewisa (Great Balls of Fire). Ech ten Internet ;)

A ja bym postawił i na jakość i rozwój liczebny. Bo jakość bez rozwoju
liczebnego sprawi, że pozostaniemy jedynie w świecie idei ;)

I na serio - braterstwa na co dzień.
Bo pomimo wszelkich sporów, innych zdań na wiele tematów i innych takich
tam, nadal mam nadzieję na takie zdarzenia, jak spotkanie Olka na zboczu
Turbacza (on oczywiście, zupełnie mi na złość szedł w zupełnie przeciwnym
kierunku ;))))))