RE: [Czuwaj] Dzień Myśli Braterskiej

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Czw, 22 Lut 2007, 09:18:12 CET

Pamiętajmy zatem także o urodzinach Niki Laudy (kto pamięta dowcipy o nim i żółwiu?),Gulietty Masiny - niezapomnianej bohaterki "La Strady" Felliniego, Dana Browna - miłośnika kotów Leonarda da Vinci, papieża Innocentego, który oprócz tego, iż najechał kilka miast i tępił albigensów to zatwierdził reguły dwóch zakonów: dominikanów i franciszkanów. Z czego każdy może wyciągnąć kilka wniosków. :-).

Wszystkiego najlepszego z okazji DMB. Mimo mroźnej pogody, pomyślmy dziś ciepło o wszystkich skautach na całym świecie. Od australijskiego buszu, po śniegi Kanady.
Przyjaźni, braterstwa i wzajemnego szacunku. Dla wszystkich.

--
s00hy
www.s00hy.grono.net