[Czuwaj] Autorytety

greegors w icpnet.pl greegors w icpnet.pl
Czw, 22 Lut 2007, 09:51:35 CET

> Ot na forum ZHP. Trochę też na płaskim węźle. Ale nie twierdzę, że Piotr
> mnie popiera czy coś. To po prostu ja mam pewnie poglądy zbliżone do
jego.

> To dla mnie jedna z niewielu postaci, która łączy w sobie woodcraft i
> nowoczesność. Drugą taką jest Sikor, ale muszę jeszcze trochę nad nim
> popracować ;))))))))))
>
> g00rek

Autorytetem harcerskim, choć nie w ZHP i na nieco innym polu, jest hm.
Jacek Kurzępa. Jeden z nielicznych ludzi w Polsce który poważnie zajmuje
się problemami młodziezy, bada jaka naprawdę jest młodzież w Polsce i
potrafi o tym rzeczowo mówić, bez owijania w bawełnę i z dala od
ideologicznych schematów.

GS