[Czuwaj] Re: Harcerskie idea³y

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 22 Lut 2007, 10:39:20 CET

Piotr Giczela napisa³(a):

> Oderwany od skautingu by³ Hitler Jugend, o ile wiem. Chocia¿ aspirowa³
> do tego, by zosta³ przyjêty do skautowej rodziny.

Mysle, ze to jednak jest manipulacja.

Bo sprawa wyglada tak:
Albo robimy jak Pfadtfinder, BSA czy inna wybrana przez kogos na dany
moment organizacja, albo jestesmy oderwani od skautingu.

Nie wiem czemu wg niektorych osob nie mozna miec wlasnej tozsamosci,
poczucia dumy z niej, a zarazem czuc sie ideowo zwiazanym z ruchem
skautowym?

pozdrawiam
olek