[Czuwaj] List naczelniczki na DMB

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Czw, 22 Lut 2007, 12:45:26 CET

Dzień Myśli Braterskiej w 2007 roku jest wyjątkowy. Wspominamy nie tylko
150-lecie urodzin gen. Roberta Baden-Powella, ale też cieszymy się
przygotowaniami do uroczystych obchodów 100-lecia skautingu.
Przygotowujemy się do udziału w Zlocie ZHP Kielce 2007, w Jamboree w
Wielkiej Brytanii. Podsumowujemy propozycję "Jeden świat - jedno
przyrzeczenie". Pamiętajmy też, że najważniejszym dniem tego roku będzie
1 sierpnia. Wszyscy o godzinie 8 rano odnawiać będziemy Przyrzeczenie
Harcerskie. Przygotujmy się do tego wydarzenia.

To powyżej to fragment z listu Naczelniczki na DMB. Czy ktoś wie może
dlaczego będziemy odnawiać przyrzeczenie o 8 rano a nie o świcie? czyli
o 3:27?? Czy to znów jest nasza odrębność zaznaczona. A może godzina
odnowienia przyrzeczenia zawiera się w niepodległości a nie w skautingu :-(

Ech myśli mam mieć braterskie ale za nic nie mogę :(:(:(
A jak ja będę na obozie w Kanderstagu to mam odnowić wtedy co wszyscy
skauci czy może czekać na 8 rano? Ale jestem zły...

Kowlak