[Czuwaj] List naczelniczki na DMB

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Lut 2007, 13:56:47 CET

Kowlaczku, musze cię zmartwić. Wszyscy wstają na 8 :)

" At 08:00 local time in every country, Scouts and former Scouts should
gather together to renew their Promise in the second century of Scouting.
This is a time to blow the kudu horn and to remember how Scouting was
founded, what it has become and what it has accomplished."

To właśnie o 8:00 BP zadął w Róg KUDU rozpoczynając obóz.

***

I trochę z innej beczki, ale w temacie.
Jak myślicie - czy przetłumaczona na polski książka o obozie na Brownsea - z
planem namiotów, opisem całego obozu i nawet finansami tego obozu mogłaby
się sprzedawać?