RE: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Lut 2007, 14:09:04 CET

A znasz taką osobę, która ślepo łyka wszystko z naklejką "skauting"? Bo ja
nie.
Choć pewnie gdzieś takie istnieją.

Jeśli chodzi o mnie, to nie lubię wyważać otwartych drzwi. I lubię uczyć się
od tych, którzy coś robią lepiej. I pokazywać to, co ja (my) robię lepiej.

I naprawdę radzę zdrowo zastanowić się tym, którzy mnie tak szufladkują. Bo
jeśli będą twierdzić tak publicznie, to potem będę bardzo stanowczo musiał
prosić ich o odszczekiwanie takich bzdur. Szczególnie po tym, jak usilnie na
każdym wyjeździe zagranicznym staram się pokazać ZHP od jak najlepszej
strony. Niestety, czasami tych stron mi trochę brakuje... Ale to bardziej
wina organizacji a nie ruchu... I stanu faktycznego, a nie założeń.