Re: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

Czw, 22 Lut 2007, 14:20:28 CET

----- Original Message -----
From: "Micha³ Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 22 February 2007 13:17
Subject: RE: [Czuwaj] Harcerskie idea³y

I tu tkwi klucz. Ja tylko zastanawiam siê, czy je¶li wszystkie prawie
organizacje mia³y prawo zmieniæ swoje Prawo, to czemu my jeste¶my inni na
tyle, ¿e tego prawa nie mamy. Proszê, mo¿na odnosiæ siê do wszystkiego. Ale
czemu?

=========

Mieli¶my prawo, do roku 1932 i do wychowania SzSz i przalania krwi przez
dziewczêta z SzSz (choæ kto¶ kiedy¶ mnie uczy³, ¿e to tylko ch³opcy mieli
SzSz).

Obecnie tego prawa nie mamy, nie wiedzieæ czemu.

DJD