RE: [Czuwaj] Harcerskie ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Lut 2007, 13:17:20 CET

Ja napisze jeszcze raz o co chodzi.
Czym innym jest własna odmienność, czym innym kiedy jest się zupełnie
odmiennym.

Na imprezach w liceum byłem jedyną chyba osobą, która nie spróbowała
narkotyków, ale ja dobrze wiedziałem DLACZEGO jestem inny. I nie miałem z tą
innością problemu.

Jak to mawia Rafał Klepacz "jeśli na regatach wszystkie łódki płyną w
przeciwnym kierunku niż ty, to zastanów się, czy coś jest nie tak".

I tu tkwi klucz. Ja tylko zastanawiam się, czy jeśli wszystkie prawie
organizacje miały prawo zmienić swoje Prawo, to czemu my jesteśmy inni na
tyle, że tego prawa nie mamy. Proszę, można odnosić się do wszystkiego. Ale
czemu?