[Czuwaj] Konsekwencje

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 22 Lut 2007, 16:46:05 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Od dawna mówię, że prawa wyborcze winien mieć tylko INSTRUKTOR (w chwili
> wyboru). A INSTRUKTOREM winien byc tylko ten, kto pełni funkcje. A
> jednoczesnie funkcja wynikająca z władz powinna gasnąć w chwili otwarcia
> zjazdu i nie dawać, sama z siebie, prawa wyborczego. To jedna z dróg na
> pozbycie się instuktorów kanapowych.

No, generalnie tak jest:
Czynne prawo wyborcze maja osoby pelniace funkcje.

Problem chyba w tym, ze mianowanie na funkcje, a tym samym zaliczanie do
grona osob uprawnionych, rzadzi sie swoja logiką: demokracji w
procedurach, braku demokracji w wartosciach.

> Wiesz, kiedys, gdy nierozwaznie przyznałem się w hufcu do abstynencji,
> jeden z ionstruktorów spytał mnie się, czemu nie mam wyszytej
> "dziesiątki" na lilijce. Nie mam i nie zamierzam mieć.

Hehe... Kiedys, gdzies, niektorzy musieli miec naszyte "P", teraz inni i
gdzies indziej musza miec naszyte "10" ;))))))))

pozdrawiam
olek