[Czuwaj] mam pytanie

Czw, 22 Lut 2007, 17:32:53 CET

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: Piotr Kowalski <szare.szeregi w wp.pl>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] mam pytanie
Data: 2007-02-22 15:30:04

PK> No ale władzą jest przecież komisja rewizyjna a nie jej członkowie. A
PK> nie mamy chyba wątpliwości, że członek komisji jest członkiem władzy.

PK> A delegat na zjazd jest przecież "w gotowości" przez 4 lata. I jak tylko
PK> będzie zjazd to on/ona się stawi i będzie uczestnikiem zjazdu.

PK> Kowlak

Ale jednak jest wyraźne rozróżniene w Statucie statusu delegata i
członka władz. Par. 38 opowiada o wyborach członków władz, a par. 39
mówi, że zasady te stosuje się "odpowiednio" do wyboru delegatów.
Poza tym np. w par 44 mówi się, że władze mogą odwoływać członków ze
swojego składu. Przecież Zjazd nie może odwołać jednego z delegatów.

Jak powiedział Cyrek, delegaci uaktywniają swj mandat tylko w trakcie
Zjazdu, a człnkowie komisji, komend - zachowują swój status przez cały czas.

Stąd , Kowlaku, li tylko delegaci nie będą się lustrować;)

Rynio

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu