Re: [Czuwaj] Harcerskie Ideały

Marcin Wasielewski myciak w tlen.pl
Pią, 23 Lut 2007, 09:53:00 CET

Od: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>

>A nawet, więcej. Delegaci na zjazd nie stawiają wymagań sobie. Bo oni, bo
>starzy instruktorzy to już takie stare pryki, które są (powinny być tu) z
>obowiązku.

Nie bardzo rozumiem. Są instruktorami z obowiązku?

>Oni kształtują program dla dzieciaków i młodych instruktorów.
<CIACH>
>Także to nie jest tak, że "nie możemy, bo sami sobie nie możemy". Możemy
>właśnie, bo zjazd nie robi tego dla siebie.
>Tylko dla dzieciaków i młodzieży...

Bingo!
Czy mógłbyś mi Michale powiedzieć, w jaki sposób zmiana zapisu o abstynencji
ma służyć dzieciakom i młodzieży?
Bo jakoś nie jestem przekonany. :-]
Jeżeli już doszliśmy do tego, że robimy to dla dzieciaków, to może
podyskutujmy o tym co jest dobre dla nich, a nie dla "umiarkowanie" pijących
instruktorów.
Młodzież potrzebuje konkretów, jasno wytyczonych granic. I gwarantuję Ci, że
większym szacunkiem darzy tych wychowawców, którzy mają ostre wymagania a
jednocześnie potrafią wybaczać błędy i wskazywać drogi do ich naprawienia.

Czuwaj!
Marcin Wasielewski