[Czuwaj] Konsekwencje

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 22 Lut 2007, 17:40:23 CET

Dominik Jan Domin napisał(a):

> A bierne? W moim poście nie uzyłem słowa "czynne".

Nie uzyles.
Ale ze slow:
"Od dawna mówię, że prawa wyborcze winien mieć tylko INSTRUKTOR (w
chwili wyboru). A INSTRUKTOREM winien byc tylko ten, kto pełni funkcje.
A jednoczesnie funkcja wynikająca z władz powinna gasnąć w chwili
otwarcia zjazdu i nie dawać, sama z siebie, prawa wyborczego. To jedna z
dróg na pozbycie się instuktorów kanapowych."

Ja wnioskuje, ze o takie wlasnie Ci chodzi. I chyba trudno byloby
wywnioskowac, ze nie chodzi o nie, a wlasnie o bierne?

Zwlaszcza, ze problem jest tylko z czynnym. Bo wtedy ludzie de facto
niezwiazani z harcerstwem/hufcem/choragiwa decyduja o jej ksztalcie.

A posiadanie biernego prawa wyborczego pozwala znowu byc instruktorem,
podejmujacym sluzbe, dzialanie, wyzwania, odpowiedzialnosc.
Wiec w czym problem, zeby osoba aktualnie bez funkcji miala bierne?

pozdrawiam
olek