Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y

Czw, 22 Lut 2007, 17:43:45 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 22 February 2007 17:35
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerskie Idea³y

> Zastanawia mnie i dziwi, czemu nie widzisz problemu w tym, ze o
> wartosciach w ZHP beda decydowali ludzie, ktorzy maj± te wartosci gleboko
> gdzie¶? Ktorzy nierzadko ostentacyjnie (bo paradowanie z torba z logiem
> ZHP i palenie papierosow, czy tez palenie podczas Zjazdu uwazam za peln±
> ostentacjê) lekcewa¿± pewne wartosci - mimo, ze maja morlny obowiazek
> pracowac nad ich wypelnianiem - maj± moralne prawo decydowac o ich
> istnieniu badz nie

Tam, gdzie i nasze w³adze. Tam, gdzie i ca³e ZHP.

Bowiem czemu ¿adna z uprawnionych w³adz nie reaguje na takie numery? A
podobno ta w³adza mnie reprezentuje i winienem jej pos³uszeñstwo, zgodnie z
PH.

Szczerze - nie wiem, czy mam ochote na pos³uszeñstwo takiej w³adzy. Moze
usuñmy z PH "bycie pos³usznym swoim prze³o¿onym"?

DJD