[Czuwaj] Konsekwencje

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 22 Lut 2007, 19:22:38 CET

Michał Górecki napisał(a):

> Ja bym nie tragizował.
> Prawdę mówiąc w mojej pracy nie spotkałem się z dobrym instruktorem który
> nadużywał alkoholu. Spotkałem się za to z setkami dobrych instruktorów nie
> będących abstynentami.

Tzn. dobrych pedagogow, niezlych organizatorow itp., tak?

Chocby nie wiem, jak doskonalym pedagogiem byl jakis czlowiek, to jezeli
nie byl nigdy w lesie to, nie bedzie dobrym instruktorem harcerskim.
Podobnie jest z instruktorem, ktory po udanej imprezie harcerskiej
ktorej szefowal, idzie sie - z innymi instruktorami - napic piwa, zeby
uczcic sukces.

pozdrawiam
olek