[Czuwaj] Konsekwencje

Czw, 22 Lut 2007, 19:25:46 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com>
To: "'Piotr Giczela'" <piotr.giczela w zhr.pl>; "'Lista dyskusyjna harcerek i
harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 22 February 2007 19:13
Subject: RE: Re[2]: [Czuwaj] Konsekwencje

> Nie sądziłem, że w ZHP, tyle lat po roku 1989, jest aż tak źle... :-(

Ja bym nie tragizował.
Prawdę mówiąc w mojej pracy nie spotkałem się z dobrym instruktorem który
nadużywał alkoholu. Spotkałem się za to z setkami dobrych instruktorów nie
będących abstynentami.

========

Wiesz, Michale, ja się spotkałem z intruktorami "uważanymi przez otoczenie
za dobrych", którzy palili, lub nieobcy im był alkohol na obozie.

Sam nigdy nie spotkałem DOBREGO instruktora, który pali lub używa alkoholu
na obozie - bowiem ja takich za dobrych nie uznaję. Co nie znaczy, ze nie
znam takich ze swego choćby podwórka.

DJD