[Czuwaj] Konsekwencje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 22 Lut 2007, 19:35:02 CET

Dominik, żeby było jasno - w ogóle nie poruszamy się w obszarze picia i
palenia na obozie, czy podczas innej harcerskiej pracy. To rozwiązuje
odpowiedni zapis, który należy utworzyć i już. To sprawa czysto
ORGANIZACYJNA. Więc nie schodźmy na ten temat.

Mówimy o tym co robi instruktor w życiu prywatnym.

Bo instruktor który jest harcerzem całym życiem w rozumieniu przenośnym
(poza harcerską pracą kieruje się ideałami które definuje ruch harcerski)
jest dla mnie KIMŚ.

Instruktor, który jest harcerzem całym życiem w znaczeniu dosłownym jest dla
mnie kimś komu należy szybciutko powiedzieć DO WIDZENIA. Instruktor, który
nie ma prywatnego, pozaharcerskiego życia jest niewolnikiem harctrixu.