[Czuwaj] Re: harcerskie ideały

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 23 Lut 2007, 07:57:41 CET

Dnia 22-02-2007 o 20:49:26 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Nie mam, jako paskudny liberał pewnie nie będę tam wpuszczony
> Z pierwszej linii problemu nie widać. Widać jak spojrzy się na całą
> organizację i porówna na przykład z innymi (ał, ał, znowu odnosi się do
> zgniłego zachodu! ;P )

Jasne... nasza ekspedycja karna powinna już byc na miejscu. Bierzemy
przykład z Bi-Pi i miast czekać aż paskudny liberał uderzy, załatwimy go
raz dwa ;) :D:D:D zwłaszcza że wiemy o szpiegu który sam bardzo
nierozważnie się przyznaje do przekazywania materałów (tak S00 juz po
Tobie) :D:D;D
Ale sobie śmichy robisz....

Co do demokracji i zarządzania organizacja to mam troche inne zdanie.
Uwarzam że bierne prawo, ze szczególnym uwzględnieniem Zjazdu, powinni
mieć TYLKO KIERUJĄCY PODSTAWOWYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI. Nie byłoby
żadnych problemów z działactwem i nacisków na odpuszczanie sobie, bo
dziwnym trafem zdecydowana większośc głosów o zmiane prawa nie płynie od
drużynowych tylko z tych pozostałych 50%...

Pozdrawiam
Janusz Sikorski