Re: [Czuwaj] Re: harcerskie ideały

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 23 Lut 2007, 13:47:18 CET

07-02-23, Janusz Sikorski <jsikorski w wp.pl> napisał(a):

> Jasne... nasza ekspedycja karna powinna już byc na miejscu. Bierzemy
> przykład z Bi-Pi i miast czekać aż paskudny liberał uderzy, załatwimy go
> raz dwa ;) :D:D:D zwłaszcza że wiemy o szpiegu który sam bardzo
> nierozważnie się przyznaje do przekazywania materałów (tak S00 juz po
> Tobie) :D:D;D
> Ale sobie śmichy robisz....
>
> Co do demokracji i zarządzania organizacja to mam troche inne zdanie.
> Uwarzam że bierne prawo, ze szczególnym uwzględnieniem Zjazdu, powinni
> mieć TYLKO KIERUJĄCY PODSTAWOWYMI JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI. Nie byłoby
> [...]

Bierne? Chyba czynne.

Jeśli zostawiłem właśnie drużynę, to jest gotów np wziąć hufiec.
Prawde mówiąc trudno wogóle prowadzić drużyne i hufiec na raz :)

A z tym czynnym prawem - teoretycznei tak. ale nie do końca. Niestety nie
każdy drużynowy jest w stanie wznieść sie ponad poziom swojej drużyny, czy
hufca.

Chociaż... gdyby decydowali WSZYSCY drużynowi, to może miałoby to sens...
Wtedy partykularne interesy by się znowisły i wygrywałaby myśl wspólna dla
wszystkich.

Jak już kiedys pisałem w Holandii (tfu!!!!) głosują drużynowi, szczepowi i
rodzice harcerzy :)