Odp: [Czuwaj] Opinia publiczna

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Pią, 23 Lut 2007, 09:16:03 CET

Dnia 23-02-2007 o godz. 8:47 czesiek.harcerstwo napisał(a):
> Natknąłem się w zeszłym roku na harcerska biografię Księdza Biskupa Jana
> Pietraszko.
> Znajduje się tam fragment dotyczący reakcji opinii publicznej w kwestii
> przestrzegania abstynencji przez kadrę ZHP w latach 1973-1974.
> Niby to czasy "głębokiej komuny" ale zastanawiam się CZY i  ew. JAK
> może zareagować opinia publiczna na ewentualną propozycję
> zwolnienia kadry harcerskiej z obowiązku zachowania abstynencji.
> (............)
> Palenie papierosów, na odmianę, było dla tych ludzi (kadra etatowa ZHP -
> [...]
Hmmm trudno powiedziec jak będzie. Polskie społeczeństwo jest często nieprzewidywalne.  Załóżmy, że  głos w sprawie zabiorą powszechnie uznane autorytety. Załóżmy, że będą optować za opzją taką jak wspomniana przez Czesława. Czy taki apel dotrze gdzie trzeba? Czy zostanie zauważony?? Czy będą mieli większą siłe przebicia niz grupy instruktorów tejże organizacji?

--
hm. Robert Borzecki
62. WRDH "WYSSOGOTA"

Matt Damon, Angelina Jolie, William Hurt, Robert de Niro
i Alec Baldwin w prawdziwej histori ktora zna tylko tylko
jeden człowiek. DOBRY AGENT - w kinach od 23 lutego!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fdobryagent.html&sid=1024