[Czuwaj] Znowu dla rozluźnienia

Marcin Wasielewski myciak w tlen.pl
Pią, 23 Lut 2007, 18:23:39 CET

"Michał Górecki" napisał:

> Kurcze i jak ja mam niepisać, że to dyskusja  na poziomie wędrowniczym :(
> przepraszam, ale takie coś ciśnie i sie na usta.

Poprzednim razem Michale napisałeś coś o rozumowaniu na poziomie
drużynowego, teraz "nawyzywałeś" ;) mi od wędrowników.

Czy powinienem przyjąć Twój styl etykietowania i "pojechać" Ci od harcerzy
starszych?

Ty na to odpowiesz że ja już "spadłem" do poziomu harcerza.A ja w "zemście"
zwymyslam Cię od zuchów ;)

Później zostanie już tylko przedszkole.
No chyba, że cofniemy się do fazy prenatalnej ;)

Pozdrawiam
Marcin Wasielewski

PS. Ach, jak ja chciałbym być wędrownikiem. Nie dane mi było :-(