RE: [Czuwaj] Picie poniżej 18 roku życia - pytanie teoretyczne ;)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 23 Lut 2007, 21:09:28 CET

No właśnie. To jeden Urban Legend obalony...
Chciałbym wiedzieć jeszcze jedno, ale na to nie ma jednej, obiektywnej
odpowiedzi. Chociaż wcale nie twierdzę, że chcę aby osoby poniżej 18 roku
życia piły alkohol (bo zaraz mnie ktoś o to posądzi jak znam życie :P )
to chciałbym się realnie dowiedzieć, jak wielkie szkody realnie czyni
alkohol (pity z umiarem) osobie poniżej 18 roku życia. Oczywiście nie ma
jednostek w jakich możnaby to zmierzyć. Ale można porównać z jedzeniem
chipsów, piciem napojów gazowanych, czy innymi rzeczami w sumie też
niezdrowymi dla osób poniżej 18 roku życia.

Ale ja jestem gość - wszystko podważam. Ale zawsze byłem ciekawski i jak coś
twierdziłem, to chciałem mieć to udokumentowane :)