[Czuwaj] Re: picie do 18 roku życia

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 23 Lut 2007, 23:15:00 CET

Dnia 23-02-2007 o 22:06:08 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> jest
> alkoholu.
> podlega karze?
> Nie ma .
> Chyba, że dziecko sobie coś zrobi/może zrobić tym alkoholem. Wtedy
> rodzice/opiekunowie mogliby odpowiadać za narażenie na
> niebezpieczeństwo.
> Rynio

Nie do końca prawda. W Polsce jest wiele przepisów nie regulujących spraw
wprost.
Tak jest i w tym przypadku. O ile nie ma przepisu mówiacego wprost o tyle
sa przepisy nakazujace działanie w przypadku stwierdzenia zdemoralizowania
dziecka poniżej 18 roku życia. Za takie zdemoralizowanie spokojnie można
uznac picie alkoholu. Zresztą stosowne przepisy były juz niedawno cytowane
tu, na liście.

Tak więc nie ma żadnego obalania G00 ;)

Pozdrawiam

Janusz Sikorski

ps.
Jakby ktoś nie zrozumiał to przetłumaczę: Nie ma również przepisu
mówiącego wprost o zrzucaniu dziecka z 10 piętra na głowę. Czy to znaczy
że można?