RE: Re[3]: [Czuwaj] Picie poniżej 18 roku życia - Kodeks Instruktorski

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 23 Lut 2007, 22:04:01 CET

Oj tak. Ja raz na jakiś czas muszę się leczyć z listy Czuwaj ;)

A tak na serio pamiętajcie - uzależnieni jedno, a samo próbowanie drugie.

Bo obecnie traktujemy jako złe uzależnienie od: papierosa, piwa, Internetu,
czegokolwiek;
Zły jest: jeden papieros, jedno piwo, jeden joint

Nie jest zły: jeden email, jedna kawa, itp.

To są dwa zupełnie różne tematy...