[Czuwaj] Re: picie do 18 roku życia

Nie, 25 Lut 2007, 09:08:02 CET

chn> PC===============================================
chn> Po całodniowej zbiórce KPW jestem lekko "przymulony"
chn> więc proszę Cię o pomoc.
chn> Czy na pewno nie ma w kodeksie karnym
chn> zapisu dot. karania osoby która
chn> "...sprowadza zagrożenie demoralizacją na osobę nieletnią..."
chn> czy coś w tym rodzaju ?

chn> Coś podobnego chyba słyszałem kiedyś od policjanta
chn> ale możliwe że się przesłyszałem
chn> albo to jemu cos sie pomyliło.

chn> Czesław

No nie ma jak bum cyk cyk:)

Jest tylko przepis przewiujący karanie za rozpijanie małoletniego, to
co prawda coś innego, niż pytał G00rek, ale żeby było już kompletnie,
to przytaczam:

Art. 208. Kto rozpija małoletniego, dostarczając mu napoju alkoholowego, ułatwiając jego spożycie lub
nakłaniając go do spożycia takiego napoju,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
wolności do lat 2.

Od razu zastrzegam, że jest to przestęstwo umyślne, czyli sytuacja
poprzednio omawiana ( dziecko bierze samo z barku ) nie wchodzi tu w
grę.

Rynio

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu