[Czuwaj] promocja i informacja

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Nie, 25 Lut 2007, 11:01:48 CET

http://pomorze.naszemiasto.pl/turystyka/aktualnosci/703374.html

Google wyrzucilo mi taki link w linkach spersonalizowanych.

mi się podoba takie społeczne rozliczenie harcerzy z tego, co zarobili i pochwalenie przedsiębiorczości.
pozdrawiam
Ania
" Harcerze w Krynicy jeżdżą na nartach i snowboardzie

Lęborscy harcerze pracowali przez cały styczeń, żeby uzbierać pieniądze na obóz narciarski.

Pomagali przy pakowaniu zakupów w hipermarkecie Real w Gdyni. W ten sposób ponad 100 harcerzy zarobiło 27 030 zł i 39 gr. Wystarczyło na wyjazd na ferie do Krynicy dla 48 harcerzy i m.in. na zakup spodni harcerskich dla wszystkich, którzy pracowali.

- Nie tak łatwo dostać taką pracę - wyjaśnia Krzysztof Siwka, komendant hufca. - Musieliśmy najpierw uzgodnić to z kierownictwem Realu, a potem uzyskać pozwolenie Prezydenta Miasta Gdynia (pismo z dnia 3 listopada 2006 r.). Oczywiście potem musieliśmy przedłożyć rozliczenie zbiórki. Ale najważniejsze, że harcerze mogą pojeździć na nartach i snowboardzie."

Matt Damon, Angelina Jolie, William Hurt, Robert de Niro
i Alec Baldwin w prawdziwej historii, którą zna tylko jeden człowiek.
"DOBRY AGENT" - w kinach od 23 lutego!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fdobryagent.html&sid=1024