RE: Re[4]: [Czuwaj] Re: picie do 18 roku życia

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 25 Lut 2007, 21:49:11 CET

Ma bardzo duże. ( I nie kryguj się z gadaniem o prawie, bo lubimy słuchać
specjalistów ;)

Otóż, jeśli dopuszczamy zmianę 10 punktu na np. "Harcerz jest czysty w
mowie, myśli i uczynkach, jest wolny od nałogów", to musimy jakoś
zdefiniować na jakiej zasadzie nie chcemy, aby harcerze pili alkohol.

Z narkotykami jest to o tyle proste, że oprócz" jest to złe dla ciebie"
dodaje się "jest to nielegalne".
Zastanawiałem się, czy z alkoholem jest podobnie...

g00rek (prosto z konferencji hufcowej, soo pewnie napisze o jej wynikach
tutaj)

P.S. Katolicy i tak na komunii przyrzekają, że do 18 roku życia nie będą pić
;)