[Czuwaj] Konferencje

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 25 Lut 2007, 22:59:16 CET

Bo

> to mieliście tam kilka większości?
> za kodeksem zamiast prawa głosowało 21 na 22 osoby
> za zmiana prawa 20 na 22
>
> więc podejrzewam, że to były w większości te same osoby
> chyba, że zmieniliście skład w trakcie konfeencji.
>
> Marcin Wojtczak

Nie :-) No jasne, że to była ta sama ekipa. Może źle sie wyraziłem :-)
Potrzeba zmiany prawa widziało 20 osób, ale już przy konstruowaniu prawa
stosunek głosów przy poszczególnych punktach był różny. Jedni chcieli jego
zmiany np. z powodu punktu o pogodnosci lub posłuszeństwie wobec rodziców.
Inni z innych powodów. Zmiana 10 punktu na przykład miała poparcie rzędu 65%
a zmiana a zmiana 7 rzędu 95 %, pozostawienie pkt 5 miało 90%, a
pozostawienie 9 ok. 55%.
Zwolenników kodeksu było dużo chyba nie tylko z powodu prawa, czy jego 10
punktu. Może raczej potrzeba "zdefiniowania" dorosłych w harcerstwie.
SW