[Czuwaj] Konferencje

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 25 Lut 2007, 22:47:49 CET

My wypisaliśmy wartości, które wypływają z PH. I zastanawialiśmy się także,
czy niektóre z nich nie powinny znaleźć się w PH bardziej bezpośrednio.

Z tego co pamiętam przegłosowaliśmy:

- przywrócenie brzmienia 1 punktu (bez odwołania do przyrzeczenia)
- dodanie punktu mówiącego o rozwoju (coś w stylu "chce wiedzieć więcej niż
wie...", ale oczywiście w innym brzmieniu, bo tamto jest już czerwone,
komunistyczne i w ogóle fuj fuj :P)
- dodanie punktu mówiącego bezpośrednio o szerzeniu idei POKOJU
- zmiana "karności" na posłuszeństwo
- zmianę 10 punktu na końcówkę "...i jest wolny od nałogów"
- dodanie punktu o poszukiwaniu autorytetów

To chyba tyle, soo może mnie poprawi, jak się wyśpi :)