[Czuwaj] Wyczyn, OT ;)

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 26 Lut 2007, 08:43:03 CET

Hehe. Kowlak na naszej konferencji wyraził, się mniej więcej w tym stylu:

"To był naprawdę świetny punkt. Ale nie ma szans na jego powrót, w tym kształcie, właśnie ze względu na jego "pochodzenie".

--s00
Hufiec Warszawa Praga Północ