[Czuwaj] Wyczyn, OT ;)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 26 Lut 2007, 10:35:13 CET

Przepraszam Piotrze, ale mi to brzmi na taki manifest "nie dla zmian" w
ogóle. I co z tego, że stworzy się taki precedens? Ułatwi drogę zmianom? I
co?

Owszem, jestem zdania, że zmiany robione w trakcie zjazdu, na kolanie - są
złe. Ale zmiany wypracowane przez zespoły instruktorskie, które mają na celu
jakiś konkret - co w nich złego?

Co złego w tym, że będzie 8 albo 12 punktów prawa? Czy 12 punktowe prawo:

    A Scout is:

   1. trustworthy,
   2. loyal,
   3. helpful,
   4. friendly,
   5. courteous,
   6. kind,
   7. obedient,
   8. cheerful,
   9. thrifty,
  10. brave,
  11. clean, and
  12. reverent.

Jest trudno zrozumiałe? :) 12 przymiotników i "skaut jest" wyciągnięte przed
nawias...

Chociaż, rzeczywiście większość organizacji ma 10 punktów chyba. Ale samo
argumentowanie "precedensu" mnie nie przekonuje. Ja używam sformułowania
"usunięcie mentalnej blokady hamującej zmiany" ;P

Swoją drogą warto popatrzeć (uwaga, zgniłe imperialistyczne treści!):

http://en.wikipedia.org/wiki/Scout_law